ASISTENČNÍ SLUŽBA 24/7 - PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY

4182750_150x150      
           Asistenční služba vyřeší Váš problém s autobaterií přímo na místě kde stojí Vaše auto nepřetržitě 
24hodin, 7 dní v týdnu včetně svátků. Posouzení aktuálního stavu, výměna za nový kvalitní akumulátor nebo zapůjčení autobaterie v případě vybití. Test dobíjení akumulátoru, autodiagnostika závad a mazání chyb. Další opravy dle možností. 

Osobní odběr autobaterie na prodejně  TechnicStore, Koněvova 29/21 - Praha 3 MIMO BĚŽNÉ OTEVÍRACÍ HODINY PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ S DISPEČEREM.

 

 

Přehled poskytovaných služeb asistenční služby

  • Diagnostika stavu autobaterie 
  • Diagnostika alternátoru, dobíjení
  • Prodej autobaterie EXIDE a jiné
  • Půjčovna autobaterie, nabíječky
  • Komplexní servis autobaterie
  • Autodiagnostika, mazání chyb atd. 

 

Modelový příklad: model

  1. Příjdete k vozidlu a nenastartujete. Zavoláte na naší NONSTOP linku - čas 0
  2. příjezd servisního technika na adresu (běžná doba dojezdu technika na místo je cca 45min)
  3. technik provede diagnostiku akumulátoru pro zjištění stavu - vybití, poškození (cca 10min)
  4. sami rozhodnete, zda chcete nový akumulátor nebo jen požadujete zapůjčení
  5. instalace baterie do Vašeho vozidla a diagnostický test dobíjecí soustavy vozidla (cca 20min)
  6. sepsání protokolu o zápůjčce / prodejní doklad a platba (cca 5min)

Od přijetí Vašeho požadavku tak opět bez obtíží odjíždíte v průměru za 75 minut. Nabízíme Vám tak nejrychlejší řešení s cenovou dostupností pro každého.

 

obchodní podmínky platné od 1.9.2020

Všeobecné obchodní podmínky naleznete  >> zde << . V rámci Asistenční služby jsou platné dodatky VOP níže uvedené:

  1. Vaším zavoláním na dispečink současně vyjadřujete svůj souhlas s našimi Obchodními podmínkami v plném znění, tj. včetně dodatku upravující služby Asistenční služby a seznámení se s platným ceníkem uvedeným v sekci " Ceník ".
  2. Na podkladě Vámi poskytnutých informací bude dispečerem stanoven způsob řešení Vaší závady s celkovým odhadem ceny, která vždy podléhá Vašemu schválení. Následně bude sjednáno místo a čas servisního zásahu.
  3. Dispečerem odhadovaná cena platí za normálních podmínek, může se však lišit od finální celkové ceny na základě zjištěných skutečností technikem na místě - zjištěný větší rozsah závady než byl deklarován. Na každou takovou změnu bude zákazník upozorněn před započetím práce a zákazník má právo od servisního zásahu odstoupit.
  4. V případě odstoupení od servisního zásahu z důvodu změny ceny na podkladě zjištění technika na místě zákazníka, bude servisní činnost ukončena, vozidlo bude uvedeno do původního stavu dle možností a zákazník je povinen uhradit pouze výjezd technika stanovený paušální sazbou dle ceníku. Servisní úkony nebudou zákazníkovi účtovány.
  5. Sjednané časy dojezdu lze po vzájemné dohodě změnit, havarijní výjezdy se můžou od stanoveného času dojezdu technika na místo k zákazníkovi lišit v důsledku nepředvídaných událostí a nebo vlivem hustoty dopravy. V takovém případě bude zákazník informován telefonicky technikem a případné zpoždění nezakládá žádný nárok na poskytnutí slevy z celkového plnění.
  6. Servisní zákrok je ukončen zkouškou funkce vozidla a následně bude technikem vystaven řádný daňový doklad, jenž obsahuje ceny včetně DPH.
  7. Zákazník je povinen uhradit plnou cenu za servisní zásah v hotovosti, platby na fakturu nelze.
  8. Přijímáme platební karty. 

Další