ASISTENČNÍ SLUŽBA 24/7 - PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY
Asistenční služba vyřeší Váš problém s autobaterií přímo na místě kde stojí Vaše auto nepřetržitě 24hodin, 7 dní v týdnu včetně svátků. Posouzení aktuálního stavu, výměna za nový kvalitní akumulátor nebo zapůjčení autobaterie v případě vybití. Test dobíjení akumulátoru, autodiagnostika závad a mazání chyb. Další opravy dle možností.
Osobní odběr autobaterie na prodejně TechnicStore, Koněvova 29/21 - Praha 3 MIMO BĚŽNÉ OTEVÍRACÍ HODINY PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ S DISPEČEREM.
Přehled poskytovaných služeb asistenční služby
- Diagnostika stavu autobaterie
- Diagnostika alternátoru, dobíjení
- Prodej autobaterie EXIDE a jiné
- Půjčovna autobaterie, nabíječky
- Komplexní servis autobaterie
- Autodiagnostika, mazání chyb atd.
Modelový příklad: 
- Příjdete k vozidlu a nenastartujete. Zavoláte na naší NONSTOP linku - čas 0
- příjezd servisního technika na adresu (běžná doba dojezdu technika na místo je cca 45min)
- technik provede diagnostiku akumulátoru pro zjištění stavu - vybití, poškození (cca 10min)
- sami rozhodnete, zda chcete nový akumulátor nebo jen požadujete zapůjčení
- instalace baterie do Vašeho vozidla a diagnostický test dobíjecí soustavy vozidla (cca 20min)
- sepsání protokolu o zápůjčce / prodejní doklad a platba (cca 5min)
Od přijetí Vašeho požadavku tak opět bez obtíží odjíždíte v průměru za 75 minut. Nabízíme Vám tak nejrychlejší řešení s cenovou dostupností pro každého.
obchodní podmínky platné od 1.9.2020
Všeobecné obchodní podmínky naleznete >> zde << . V rámci Asistenční služby jsou platné dodatky VOP níže uvedené:
- Vaším zavoláním na dispečink současně vyjadřujete svůj souhlas s našimi Obchodními podmínkami v plném znění, tj. včetně dodatku upravující služby Asistenční služby a seznámení se s platným ceníkem uvedeným v sekci " Ceník ".
- Na podkladě Vámi poskytnutých informací bude dispečerem stanoven způsob řešení Vaší závady s celkovým odhadem ceny, která vždy podléhá Vašemu schválení. Následně bude sjednáno místo a čas servisního zásahu.
- Dispečerem odhadovaná cena platí za normálních podmínek, může se však lišit od finální celkové ceny na základě zjištěných skutečností technikem na místě - zjištěný větší rozsah závady než byl deklarován. Na každou takovou změnu bude zákazník upozorněn před započetím práce a zákazník má právo od servisního zásahu odstoupit.
- V případě odstoupení od servisního zásahu z důvodu změny ceny na podkladě zjištění technika na místě zákazníka, bude servisní činnost ukončena, vozidlo bude uvedeno do původního stavu dle možností a zákazník je povinen uhradit pouze výjezd technika stanovený paušální sazbou dle ceníku. Servisní úkony nebudou zákazníkovi účtovány.
- Sjednané časy dojezdu lze po vzájemné dohodě změnit, havarijní výjezdy se můžou od stanoveného času dojezdu technika na místo k zákazníkovi lišit v důsledku nepředvídaných událostí a nebo vlivem hustoty dopravy. V takovém případě bude zákazník informován telefonicky technikem a případné zpoždění nezakládá žádný nárok na poskytnutí slevy z celkového plnění.
- Servisní zákrok je ukončen zkouškou funkce vozidla a následně bude technikem vystaven řádný daňový doklad, jenž obsahuje ceny včetně DPH.
- Zákazník je povinen uhradit plnou cenu za servisní zásah v hotovosti, platby na fakturu nelze.
- Přijímáme platební karty.